Lars Arnoldussen is de nieuwe manager Fondsenwerving Natuurmonumenten

Per augustus is Arnoldussen in dienst getreden bij Natuurmonumenten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Lars Arnoldussen brengt bijna twintig jaar ervaring mee op het gebied van leden- en consumentenmarketing. Hij is een ervaren manager in de goededoelenwereld en gedurende zijn hele carrière bezig geweest met klantgericht werken.

Hiervoor werkte Arnoldussen  als Head of Marketing & Fundraising bij War Child. Daarvoor was hij als Marketing Manager bij KWF Kankerbestrijding en onder meer verantwoordelijk voor de introductie en ontwikkeling van de crossmediale campagne ‘Sta op tegen Kanker’ waarmee sinds 2010 150.000 structurele donateurs zijn geworven.

Arnoldussen geeft leiding aan het team Fondsenwerving, dat als doel heeft zoveel mogelijk mensen te mobiliseren en draagvlak te creëren voor de natuur in Nederland. Arnoldussen: “Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging bij deze prachtige organisatie en samen met mensen de natuur en monumenten in Nederland beschermen en beheren.”
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie