Toyota laat publiek ervaren hoe Paralympiërs met visuele beperking skiën

Campagne door de ogen van slechtziende atleten die trainen voor de Paralympische Spelen.

In een nieuwe campagne van Toyota kan worden ervaren hoe het is om als slechtziende atleet te skiën. Naast een 360 graden-video lanceert het automerk het Instagramaccount See Like Menna, waarbij het mogelijk is om erachter te komen hoe de Britse Paralympiër Menna Fitzpatrick in de sneeuw te werk gaat op de ski’s. De campagne speelt zich af door de ogen van deze atleet. Een speciale, visuele filter is toegevoegd aan het beeldmateriaal om de ervaring zo realistisch mogelijk te maken. Het beeld wordt op deze manier namelijk heel vaag. 

De video is te zien op Facebook en YouTube. Ook de Paralympiërs Marek Kubacka en Maciej Krezel hebben een rol in de campagne. Deze atleten hebben ook een visuele beperking. Dit alles is onderdeel van de Start Your Impossible-campagne van Toyota. Saatchi & Saatchi, Dentsu en Archer’s Mark hebben hieraan meegewerkt.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie