Verpakking nieuwe Dr. Oetker-pizza moet refereren aan foodtrucks en foodfestivals

Dr. Oetker introduceert internationaal een nieuwe pizza met een pizzabodem die voor 37 procent uit groente bestaat. De pizza komt beschikbaar in de drie smaken bieten, spinazie en bloemkool. Dat levert volgens Gerben Peters, senior brand manager bij Dr. Oetker Nederland, 'een prachtig kleurrijk product op dat de meer avontuurlijk ingestelde consument zal aanspreken'. Dat de pizza ook gezonder is, is volgens Peters niet de hoofdzaak. 'Mooi meegenomen'.

De verpakking van het nieuwe product (bureau: Sogood), moet refereren aan foodtrucks en hedendaagse foodfestivals. De gedachte daarachter is dat er 'een avontuurlijke snaar geraakt moet worden om de vitale doelgroep te verleiden.' Volgens Rob Verhaart van Sogood is de pizzaverpakking daarmee 'helemaal van deze tijd'.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie