Premium

3sixtyfive maakt geïntegreerde campagne voor Little Tikes

Ter promotie van het buitenspeelgoed ontwikkelde het bureau de campagne "Tike Mijn Tuin".

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie
Speelgoedfabrikant mikt met deze campagne op de band tussen ouders en hun (jonge) kinderen. De Tike Mijn Tuin-campagne stimuleert creativiteit en een gezamenlijk knutselmomentje voor ouder en kind. Samen maken ze een droomtuin gevuld met hun favoriete buitenspeelgoed. Winnaars zien hun droomtuin werkelijkheid worden. Zij winnen het speelgoed dat zij in hun kleurplaat hebben verwerkt.

Kenmerkend aan de Tike Mijn Tuin-campagne is het gebruik van zowel on- als offline kanalen. Online vind je de digitale kleurplaat, informatie, likes en shares, in Nederlandse en Belgische speelgoedwinkels het fysieke Tike Mijn Tuin-pakket. Ouders kunnen samen met hun kinderen de kleurplaat maken en inleveren via een Facebook-tab. 

De campagne is te vinden op de van Little Tikes.

 
 
Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie