AH begint nieuwe prijsactie

Albert Heijn kondigt een nieuwe prijsactie aan. Deze lijkt uit nood geboren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De omzetten in de branche liggen onder druk, omdat consumenten minder uitgeven en de klantenloyaliteit is op een 'extreem laag niveau' beland, zegt marketingspecialist Paul Moers in De Telegraaf. Supermarkten konden hun omzetten alleen op peil houden door de prijzen te verhogen en dat gebeurde de afgelopen maanden dus ook. Dat geldt ook voor Albert Heijn. Maar nu wordt dus een nieuwe prijsactie aangekondigd.

Moers: 'Eigenlijk wordt in supermarkten de inflatie niet meer goed gemaakt. De stijgende trend van weleer is verdwenen. Dat is dus een verdomd serieuze zaak.' Volgens hem worden supermarkten sinds het begin van dit jaar 'voor het eerst in de malaise meegesleurd'.

Bron: De Telegraaf.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie