BVA zoekt tweede directeur

Het bestuur van de adverteerdersbond BVA gaat de directie verzwaren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De huidige BVA-directeur Bert Versteege stapt uit de dagelijkse leiding en zal zich gaan toeleggen op werving en relatiebeheer, volgens de BVA activiteiten die de laatste jaren te weinig aandacht hebben gekregen. Voor de dagelijkse leiding wordt nog een tweede directeur gezocht die deze functie in twee dagen per week zal vervullen.

Volgens het BVA-bestuur is een versterking van staf en directie nodig door de oprichting van organen voor mediabereiksonderzoek (JIC's) en versnelde opname van e-Communicatie in het BVA-pakket. Toegetreden tot het dagelijks bestuur van de BVA is Harry Dekker van Unilever. De Algemene ledenvergadering heeft bovendien ingestemd met de benoeming Ton van Eijk (Hema), Roel van Veggel (Rabobank) en Peter Vertregt (Heineken).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie