Campagne vd dag: Zuidafrikaanse wijn

Het Zuidafrikaans bureau voor Toerisme laat wijnliefhebbers hun eigen wijnlabel maken en 'ophalen' met een gepersonaliseerde video.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het South African Tourism (SAT) wil de doelgroep 40-plussers online activeren en laten maken met Zuid-Afrika. Omdat wijn een belangrijk interessegebied is voor deze doelgroep ontwikkelde Anyone? een campagne waarin de doelgroep de Zuid-Afrikaanse wijncultuur op een inspirerende manier beleeft, tot aan de voordeur. 

Op kunnen wijnliefhebbers hun eigen wijnlabel maken. Vervolgens kunnen ze deze op virtuele wijze &;ophalen&; bij een van de geselecteerde wijnboeren. 

De video neemt de wijnliefhebber mee op een reis door de Zuid-Afrikaanse wijnvelden. Je krijgt te zien waar &;jouw&; wijn wordt gemaakt, maar  ook elementen uit je eigen Facebook profiel tegen én natuurlijk het eerste flesje met het door jou ontworpen wijnlabel. Voor wit, rood en rosé zijn verschillende video’s geschoten op verschillende wijnboerderijen.

Credits

Bureau: Anyone?
Creatie: Vincent Versluis en Florian Hollander
Strategie: David Barens
Account: Ilona Bobeldijk en Mehrnoesh Forouzandeh
Video productie: Bas John en NoRabbitInTheHat
Digitale productie: Widgets
Klant: Mies Hofman (South African Tourism)

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie