Centraal Beheer leidt wederom YouTube's Commercial-Top 5

Dit zijn de vijf meest bekeken commercials op YouTube van de maand februari.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1. Echte winter - Even Apeldoorn bellen Centraal Beheer Achmea

Bureau: DDB. Media: CrowdMedia.  

Centraal Beheer Achmea maakte ook de , toen met Anouk in de hoofdrol. 


2. The Dutch Kiss hetAidsFonds.

Bureau: Woedend!. Media: We are first, Raúl & Rigel.

&;Met de lancering van de willen we op een feelgood manier de aandacht vestigen op de desastreuze gevolgen van anti-homowetving voor de aidsbestrijding. Een lastige boodschap om in één regel uit te leggen. Wat mensen wel meteen begrijpen is dat iedereen recht heeft op vrije partnerkeuze en dat iedereen recht heeft op gezondheidszorg. Het begint dus met meer tolerantie. We staan als Nederland graag te boek als een tolerant land, maar zijn we dat ook nog steeds? Gezien het aantal views (209.529 waarvan ruim 150.000 op Youtube) en het aantal shares hebben we een gevoelige snaar geraakt. Tot in 129 verschillende landen. Deels door actief te seeden, maar ook doordat een aantal BN-ers en social influencials wereldwijd hem spontaan zijn gaan delen. En dat Prinses Mabel, bij wie aidsbestrijding hoog op de agenda staat, de video deelde helpt enorm en was geweldig. Let the rule and support tolerance!’ – Norbert Hendriks, campagneleider Aids Fonds.


3. Human Loop the Loop with Damien Walters - Pepsi Max. Unbelievable pepsimax 

Bureau: AMV BBDO. Media: OMD.


4. The LEGO® Movie Producten LEGO

Bureau: M2 film. Media: iProspect.


5. Official Coca-Cola "Big Game" Commercial 2014 - America Is Beautiful  

Bureau: Wieden + Kennedy. Media: MediaVest Group.

;s Beautiful - Official :60

 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie