Dit zijn de beste brand activations van februari

De maand waarin Diesel de modewereld prikkelde met een brutale stunt en Hornbach klanten uitdaagt de handen uit de mouwen te steken.

  • Blog
  • 5 March 2018
  • Info Brandbase
Deisel – Go with the fake
Bureau: Publicis New York
 
Tijdens de New York Fashion Week zette Diesel de spotlights op zich zelf met een creatieve pr-stunt. Het modemerk opende een pop-up winkeltje in China Town, waar t-shirts, sweaters en broeken met Deisel-logo’s in de rekken hingen. Hoewel de kleding aan alle kanten fake schreeuwde, bleek het geen imitatie. In dat onooglijke winkeltje presenteerde Diesel een tijdelijke collectie mét een boodschap. Toen dat bekend werd, stonden er in no time lange rijen voor de deur.
 
 
Addict Aide – Het geheim van Laurence
Bureau: BETC Paris

Deze campagne draait om een mysterie in een Parijs appartement. Een bloedrode vlek kleurt het tapijt. De spiegel is gebroken. Wat is hier gebeurd? En waar is bewoonster Laurence? Een maand lang probeerden duizenden mensen in een online en offline escape room de puzzel op te lossen, maar niemand kreeg zijn vinger achter het geheim van Laurence. De waarheid is dat Laurence Cottet echt bestaat. Naast succesvol zakenvrouw was ze zwaar alcoholist. Inmiddels is ze met hulp van Addict Aide afgekickt en in deze campagne deelt ze een boodschap van hoop.

 

 

 
Hornbach – Doe-het-zelf design
Bureau: Heimat Berlin

Doe-het-zelf-keten Hornbach presenteerde een mooi stukje Scandinavisch design van de hand van de gelauwerde ontwerper Sigurd Larsen. Maar het ding is: je kunt de lounge chair nergens kopen. Hij is onderdeel van een nieuwe campagne en iedereen die hem in huis wil hebben, zal hem met eigen handen moeten maken. De Werkstück Lounge Chair is de eerste in een serie van doe-het-zelf-design van Hornbach.

 

 

 
BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. In januari wordt het allerbeste werk van het jaar gekozen.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie