Dutchtone heroverweegt communicatiebeleid

Dutchtone gaat zich herbezinnen op zijn strategische communicatiebeleid, dat wat betreft het thematische deel bij Lowe Lintas (daarvoor Lowe Kuiper & Schouten) is ondergebracht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Internationale ontwikkelingen’ worden door een woordvoerder als achtergrond genoemd. Gedoeld wordt op het feit dat de moeder van Dutchtone, France Telecom, in Engeland telecomaanbieder Orange heeft overgenomen. Volgens waarnemers wordt nu de mogelijkheid van een meer centraal aangestuurd Europees reclamebeleid overwogen. Naar verluidt is het account in Engeland bij WCRS al opgezegd in het kader van de heroriëntatie. In Nederland raakt de heroriëntatie mogelijk, naast Lowe Lintas, ook Office, Kern Habbema Yap, GLP, Lammersen van Toorenburg. Deze bureaus zijn werkzaam voor de France Telecom-dochters Dutchtone, EuroNet/InterNet/Wanadoo of Casema).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie