Instagallery staat dit jaar in teken van 'The Beauty of Advertising'

Creatieve instagrammers krijgen podium bij foto-expositie voor en door de Instagram community.

Instagram stroomt over van creatieve fotografie. Soms is dat fotogafie die tot stand komt in samenwerking met een merk, soms uit enthousiasme over producten, plekken of diensten. Hoewel Instagram miljoenen gebruikers heeft in Nederland, zijn deze foto’s voor de buitenwereld niet altijd zichtbaar.

 stelt zich tot doel een podium te bieden aan deze creativiteit. Als thema voor de tweede edtiie  is gekozen voor The Beauty of Advertising. 

Inzenden
Meedoen kan tot en met 17 februari 2017 met de hashtags en . Let wel op dat je account op openbaar staat. Alle inzendingen maken kans op een plek in deze bijzondere expositie die plaatsvindt op 9 maart.

De Instagallery is een initiatief van Influencer Marketing Agency We are First, in samenwerking met Webprint, Adformatie en .


 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie