Luchtvaart stijgt tot grote hoogte met deze 11 fijne reacties

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media

  • Blog
  • 7 February 2018
  • Diederik Broekhuizen
Online slaan de webcare-teams hun vleugels uit om reizigers van dienst te kunnen zijn. De reacties komen aan de lopende bagageband voorbij, dus zorg ervoor dat je niks mist...  




1. Wie hier de luchtverkeersleider is in huis is wel duidelijk.  



2. Jochem komt met een pijnlijke prijsvergelijking. Maar NS is niet echt onder de indruk. Groningen Airport laat dit natuurlijk niet over zich heen gaan.  



3. KLM heeft wel een punt.  



4. Maar ook bij Transavia kunnen ze er wat van.  



5. Bij KLM staat 'Love On Top' voor haar reizigers.

 



6. Ook al heeft je vraag helemaal niets met vliegen te maken.  



7. De woordgrappen vliegen je hier in hoog tempo om de oren...  



8. Deze twitteraar moest nodig zijn ei kwijt... Want dit is heel logisch zou je zeggen. En bij Schiphol zijn ze nu ook het spoor beister.</strong  



9. Sommige reizigers krijgen het door hun vlucht hoog in hun bol.

Want de grappenmaker moest niks hebben van het reizen tussen het plebs.

En vraagt dan ook om een schadevergoeding bij Transavia.

Maar Transavia zet de beste man weer terug op zijn plek en zorgt dat hij een toontje lager vliegt.

 



10. Moedertjelief KLM moet hier even ingrijpen. Want dit gedrag van dochter Transavia kan niet door de douane natuurlijk.  



11. Tenslotte kan KLM in bijna elke taal reageren, dus ook in straattaal.





In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari
Advertentie