M2 Mediabureau van het jaar Amma 2006

M2Media & More is gisteravond tijdens de zesde uitreiking van de Annual MWG Media Awards (Amma) bekroond tot Mediabureau van het jaar 2006. Het bureau van Nico Hilhorst, dat vorig jaar ook genomineerd was maar toen de prijs naar Mindshare zag gaan, won dit jaar van andere genomineerde ZenithOptimedia.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In elf categorieën zijn gisteren in het Amsterdamse Concertgebouw Amma’s uitgereikt. DDB Amsterdam won de AMMA voor Beste media-innovatie met de gamecommercial van Centraal Beheer Achmea. In de categorie Beste media/middelenstrategie koos de jury dit jaar twee winnaars: MindShare met de case OMO Buitenspeelbond en Carat in samenwerking met RTL Nederland met de case Edet (Win een toilet Make Over). Voor de zesde AMMA uitreiking, georganiseerd door de MWG (vereniging van commerciële communicatie), was een record aantal van 146 cases aangemeld. Ten opzichte van vorig jaar is dit een stijging van meer dan 20 procent. De hoofdjury stond onder leiding van juryvoorzitter Albert Winninghoff. In Adformatie van deze week staat een compleet overzicht van de winnaars.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie