Porsche laat klanten eigen prijs bepalen in nieuwe campagne

De campagne werd ontwikkeld door Achtung!.

Geld moet geen rol spelen om te zorgen dat een ‘911 een Porsche blijft’ stelt .

Daarom starten acht officiële Nederlandse Porsche-dealers met ‘Decided by Drivers’, een campagne waarin Porsche 997-rijders zelf de prijs mogen bepalen voor een groot onderhoud.

In de cinematisch gestileerde commercial wordt een Porsche bij een garage binnengereden en wordt de auto voorzien van een grote beurt. De film moet duidelijk maken waarom het onderhoud het beste bij een Porsche-dealer plaats kan vinden.

Nieuwe prijs minimaal voor 997 uur

Op de  kunnen alle Porsche 997-rijders hun bedrag noteren en wordt daar op 11 februari een gemiddelde van gepresenteerd.

Porsche garandeert dat dit gemiddelde de prijs wordt voor een standaard grote beurt voor tenminste 997 uur, oftewel 41 dagen.

De campagne is sinds 1 februari online te bekijken.

Credits
Porsche
Manager Marketing & Communicatie: Ingrid Oudejans
Productmanager: Jan-Pieter Doove

Achtung
CD: Mervyn ten Dam
Strategy: Boris Nihom, Michael Van den Brande
Creatie: Jasper Janssen & Niklas Kristensen
Designer: Michael James Philips
Producer: Johan de Meijer

Czar (Filmproductie)
Producer: Roos Blank
Regisseur: Boris Booij
DOP: Petr Krejci

Egotribe (Website)
Producer: Claudia Iglesias & Daan Giele

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie