Strategisch belang internet neemt toe

Ondanks de huidige crisis onder internetbedrijven en in e-commerce in het algemeen, neemt het strategisch belang van internet en e-business binnen bedrijven toe.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Die conclusie trekt NIPO Interactive naar aanleiding van een kleinschalig onderzoek onder de bezoekers van het Smart Business Event in de RAI. Bijna alle bezoekers onderschrijven de stelling dat internet niet meer is weg te denken uit de business-to-business-markt. Ruim tweederde verwacht dat het strategisch belang van internet binnen de eigen organisatie onveranderd zal toenemen. Ruim driekwart is het niet eens met de stelling dat dot.com-bedrijven in Nederland geen kans van slagen hebben. Meer dan de helft van de onderdvraagden verwacht dat de budgetten voor internetactiviteiten in 2002 zullen toenemen. Slechts 5% geeft aan dat de budgetten afnemen.

In totaal werden 112 bezoekers ondervraagd, die werkzaam zijn in interent of e-business organisatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie