Volvo van BrandConnection naar Mindshare

Genoodzaakt door internationale afspraken heeft Volvo Nederland Personenauto B.V. per 1 augustus haar mediabelangen ondergebracht bij Mindshare.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volvo Cars is in 1999 overgenomen door Ford Motor Company. Mindshare is het mediabureau van Ford.

Olaf Michielse, managing director van BrandConnection: “Ik wil mijn waardering uitspreken voor de open en heldere wijze waarop Volvo het proces van mogelijk vertrek tot aan de beslissing over te stappen naar Mindshare met ons heeft gecommuniceerd. Hoewel wij ver buiten deze beslissing stonden, zijn wij toch zeer betrokken geweest met het proces binnen Volvo Nederland".

Volvo was sinds 1993 klant bij BrandConnection, tot september 1999 bij Initiative Media Apeldoorn. BrandConnection, een zusterbureau van Initiative Media Nederland en onderdeel van de IPG group,werd toen gelanceerd als nieuw fullservice media-adviesbureau. Voor BrandConnection vormt onderzoek en modellering van media- en effectvariabelen een belangrijke basis. Tot de klantenkring van BrandConnection behoren Sara Lee/DE, Friesland Coberco Diary Foods, Groen Links, Wella Nederland, Struik Foods, Six Flags Holland en La Compagnie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Advertentie