ABN AMRO hoofdsponsor kinderjury

ABN AMRO is voor de komende vier jaar hoofdsponsor van de Nederlandse Kinderjury, de jaarlijkse publieksprijs voor het mooiste kinderboek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De bank wil zo vanuit haar maatschappelijke betrokkenheid lezen bij kinderen te bevorderen. De samenwerking leidt in 2006 tot een aantal gezamenlijke activiteiten, waaronder een groots startevenement begin februari in de Amsterdam Arena voor duizenden kinderen. Van 1 februari t/m 15 mei 2006 kunnen alle kinderen in Nederland tussen de 6 en 12 jaar stemmen op hun favoriete boek dat is verschenen in 2005. Dit kan op school, in de bibliotheek, boekwinkel, via of bij de vestigingen van ABN AMRO. Op woensdag 14 juni wordt bekendgemaakt welke boeken de Prijs van de Nederlandse Kinderjury 2006 winnen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie