Bijl PR wint gouden Sabre Award met campagne 'Hartslag van het Legioen'

Ook Ketchum krijgt goud, voor campagne Mastercard

Bijl PR heeft een Gouden Sabre Award gewonnen met de campagne &;Hartslag van het Legioen&; die het samen met bureau TripleDouble ontwikkelde en uitvoerde voor Feyenoord, shirtsponsor Opel en de Hartstichting. Het kreeg de prijs gisterenavond uitgereikt in Berlijn. 

Opgetogen

Directeur Ruud Bijl is bijzonder opgetogen met de award en zegt nu zelf te hebben ondervonden wat spanning met je hartslag doet. ‘Die was bijzonder hoog.&; Bijl vindt de winst een gezamenlijke zege van zijn bureau, TripleDouble en Feyenoord, Hartstichting en Opel, en hoopt dat dit alles leidt tot &;nog meer geregistreerde burgerhulpverleners&;.

Magere score

De Nederlandse oogst in Berlijn was dit jaar mager tijdens de uitreikingen voor de EMEA-regio. Naast Bijl werd Ketchum gelauwerd: een internationale campagne voor Mastercard met een grote rol voor Nederland. In 2015 werden nog drie Nederlandse cases tot winnaar uitgeroepen.

Er waren in totaal meer dan 2400 inzendingen voor de Sabre Awards EMEA. Op de site van Holmes zijn de te zien.

Kijk voor een uitgebreide beschrijving van de winnende case van Bijl PR. En voor een overzicht van de 11 genomineerde cases

Op de foto Ruud Bijl en Marjoleine van Klaveren van Bijl PR met de Sabre Award

 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie