Bilder & De Clercq ontwikkelt interactieve boodschappenmuur

Het is op dit moment een pilot op het Googlekantoor aan de Amsterdamse Zuidas.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, een Amsterdamse eetwinkel ingericht naar recept, heeft in opdracht van Google samen met startup Yes Tap een interactieve boodschappenmuur ontwikkeld waarmee met NFC mensen met hun smartphone maaltijden kunnen kopen. 

Samen met startup is Bilder & De Clercq een half jaar geleden aan dit traject begonnen. Yes Tap heeft de user interface, user experience en technische implementatie verzorgd. 

Bilder & De Clercq verkoopt 14 gerechten, waarbij de benodigde ingrediënten in de juiste hoeveelheid worden geleverd. Ook andere producten als wijnen en snacks kunnen op deze manier worden gekocht.

Om gebruik te kunnen maken van de Bilder & De Clercq Wall, moet men de Bilder & De Clercq-app downloaden en betaalgegevens invoeren.

Er zijn twee manieren om een bestelling te plaatsen: via de app of via de ‘Bilder & De Clercq Wall’, waar je het gerecht dat je wilt hebben kan ‘aanraken’. De keuze is te zien in het scherm van de smartphone en met een druk op de knop is betaald en besteld. Er kan tot 16.00 uur besteld worden en vanaf 17.00 uur staan de boodschappen gekoeld bij Google voor de medewerkers, leveranciers, en bezoekers van het kantoor in Amsterdam klaar.

Bilder & De Clercq heeft de ambitie om dit concept verder uit te breiden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie