Boomerang koopt NL-magazines

Boomerang en de stadsmagazines van NL Unlimited, een dochteronderneming van PCM Uitgevers, gaan samen verder in de Boomerang Groep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

PCM neemt een minderheidsbelang in de Boomerang Groep. Onder NL Unlimited vallen de gratis stadsmagazines NL10, NL20, NL30 en NL70.
‘Boomerang is samen met NL sterker dan ooit met media aanwezig in de stad en het uitgaansleven. De jonge en actieve stadsbewoner is met traditionele media steeds moeilijker te bereiken. NL en Boomerang zijn allebei ‘insiders’; we talk the talk and we walk the walk.’ zegt algemeen directeur Serge Brabander van Boomerang Media in een toelichting
Hylke Vlierhuis, die als uitgever leiding blijft geven aan NL Unlimited: ‘Wij voelen ons erg thuis bij de creatieve en ondernemende cultuur die er bij Boomerang heerst. We opereren in dezelfde doelgroep en door kennis en middelen te delen kunnen we sneller groeien.’

Gezamenlijk zetten Boomerang en NL Unlimited in op de uitbouw van de websites en , plus de ontwikkeling van nieuwe proposities gericht op de jonge en actieve doelgroep in de Nederlandse steden. NL Unlimited verhuist samen met Boomerang per begin april naar het nieuwe Boomerang Casa in Amsterdam Noord.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie