Elmar moet Rotterdam in het spotlicht krijgen

Burgemeester Opstelten van Rotterdam heeft afgelopen woensdag ‘Havenvrouw 2004’ Mai Elmar gepresenteerd als Chief Marketing Officer (CMO) van de stad.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zij moet de havenstad de komende jaren nadrukkelijker op de kaart zetten en ervoor zorgen dat het aantal bedrijven en de investeringen in de stad fors toenemen. Het bureau voor de economische ontwikkeling van de stad kwam met het initiatief voor de benoeming om de waarde van het 'merk' Rotterdam te laten stijgen. Over de invulling van de functie en de keuze werd onder andere meegepraat door Jorien Van den Herik, voorzitter van voetbalclub Feyenoord, en Jos van der Vegt, directeur van Ahoy' . De 51-jarige Elmar, geboren in België en met de Noorse nationaliteit, is directeur van Cruiseport Rotterdam, onderdeel van het Havenbedrijf Rotterdam. Ze werd vorig jaar uitgeroepen tot de eerste vrouwelijke 'Havenman van het Jaar'. Ook kreeg zij van de gemeente Rotterdam de Wolfert van Borselen penning, een prijs voor leidinggevenden die zich hebben ingezet ten behoeve van de Rotterdamse samenleving. Elmar begint volgende maand met haar werk. Eind maart presenteert zij haar marketingstrategie, waarmee zij de investeringen in de stad omhoog moet brengen. (ANP)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie