Google Nederland weg bij Whizpr, kiest voor Glasnost

Amsterdams bureau gaat tech-gigant bijstaan in onder meer PR en campagne-ontwikkeling

Google Nederland heeft na een bureaupitch Glasnost per februari benoemd tot haar nieuwe PR-bureau. Glasnost zal Google onder meer versterken in PR en campagne-ontwikkeling.

Het Google-account zat bij het Wageningse bureau Whizpr.

Google heeft voor Glasnost gekozen, volgens het begeleidende bericht, vanwege de 'energieke dynamiek en het creatieve vermogen om PR-concepten succesvol te bedenken en uit te voeren'.

Cindy Penders, communicatiemanager van Google: 'Glasnost wist ons te overtuigen met een creatieve denkwijze, een sterk trackrecord en kennis en contacten in een brede doelgroep aan media en influencers.'

Wouter Glaser (foto), directeur en oprichter van Glasnost, is 'ontzettend trots om voor Google aan de slag te mogen, een organisatie die letterlijk voorop loopt in de digitale wereld van nu'.

Hij noemt het een mijlpaal in het zesjarig bestaan van zijn bureau. Glasnost telt 20 medewerkers. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie