ING promoot digi-coaches; hulp bij installeren en gebruik van de ING-app

Niet iedere senior (en de rest) is even digi-savvy. ING biedt de helpende hand met uitleg door digi-coaches.

ING daagt mensen (lees: oudere mensen) uit om met hun tijd mee te gaan. De Mobiel Bankieren App van ING ('die allemaal functies heeft die je leven makkelijker maken'), wordt nog niet door iedereen gebruikt. ING: 'Voor wie hulp nodig heeft bij digitaal bankieren hebben wij "Digi-coaches". Zij helpen jong en oud met het installeren en gebruiken van de app. En zo kan jij lekker de blits maken met de nieuwste ontwikkelingen.'

J. Walter Thompson tekende voor de campagne, die wordt uitgerold op televisie, radio, social media en buitenreclame (full credits onderaan).

 

Credits
Klant: ING Nederland
Media: Tv, radio, outdoor, social
Manager branding ING: Louise Meijer
Sr. Communicatiemanager ING: Mirjam Smit
Campagnemanager ING: Bente Kooyman
Concept: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Art: Maarten Vrouwes, Bastian Lievers
Copy: Friso Ludenhoff, Tim Blaney Davidson
Concept en screenproducer: Dorine de Wilde en Kirsten van den Berg
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Joris Dommels

Advertentie