Jägermeister maakt 'typisch Randstedelijke promofilm' voor carnaval

Het Duitse drankje heeft als slogan 'it's a matter of taste' en past die toe op carnaval.

Drankmerk Jägermeister haakt via sociale media in op carnaval met een 'hippe promo' voor het feest. Het merk identificeert zich met carnaval, want de slogan van het drankje is 'het is een kwestie van smaak'. En dat is carnaval ook, vinden ze bij Jägermeister.

Hoempapa-gedoe versus hippe partyscene
'Voor iedereen boven de rivieren wordt carnaval vaak afgeschilderd als een nogal vreemd ‘hoempapa-gedoe’', staat in het persbericht. 'De randstad kent namelijk een hippe partyscene.'

Jägermeister wil de zuiderlingen een hart onder de riem te steken. Op de social mediakanalen verkondigt het Duitse merk in een 'typisch Randstedelijke promofilm' dat het vetste feest van het jaar onder de rivieren wordt gevierd. Maar dat is uiteraard ‘een kwestie van smaak.’

In het filmpje komen alle clichés van een feestpromo voorbij en carnaval krijgt een nieuwe, hippe naam: The 72 Hour Weekender.

 

 

Advertentie