Robeco Direct wint CRM Award

Robeco Direct heeft gisteren de Customer Relationship Management Award 2006 gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Juryvoorzitter prof. dr Ed Peelen en voorzitter van het CRM Genootschap Wil Wurtz reikten de prijs gisteren uit in Kloostersalon Mariënhof in Amersfoort. De CRM Award is een prijs voor klantgericht ondernemen.

Ook in 2003 won Robeco Direct deze prijs. De jury is opnieuw tot de beslissing gekomen om Robeco Direct tot winnaar uit te roepen, omdat de klantvisie van Robeco Direct een aantal belangrijke stappen voorwaarts heeft gezet.
Voor Robeco Direct is CRM duidelijk geen project, geen systeem, maar een manier van denken hoe je met de klant omgaat, zegt Gerard Wolfs, manager marketing research. ‘Het is onderdeel van ons DNA geworden. Bij Younique van Robeco gaat het niet meer enkel over klanttevredenheid, maar over customer succes.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie