Saatchi en AMV pitchen wereldwijd op Guinness

Guinness, dat jaarlijks zo’n 750 miljoen gulden spendeert aan publiciteit, heeft Saatchi & Saatchi en Abbott Mead Vickers BBDO gevraagd deel te nemen aan een pitch voor haar wereldwijde reclame-account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De twee geselecteerde bureaus zijn nu nog verantwoordelijk voor publiciteit voor het biermerk in respectievelijk Afrika en Engeland. Guinness’ andere bureaus - te weten Howell Henry Chaldecott Lury (verantwoordelijk voor Ierland), O&M (Singapore en Maleisië), Frohling Werbeagentur (Duitsland) en Weiss Stagliano Partners (VS en Canada) zijn buiten de competitie gehouden. Guinness zegt op zoek te zijn naar één vertegenwoordigend bureau om “nieuw en excellerend” te garanderen in al haar markten en niet in één of twee.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie