Schoorl doet commerciële strategie Discovery Networks Benelux

Max Schoorl is benoemd tot director commercial development van Discovery Networks Benelux (DNB). Hij wordt onder meer verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de commerciële strategie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Schoorl houdt zich verder bezig met nieuwe commerciële initiatieven en productontwikkeling. In zijn nieuwe rol is Schoorl vanuit DNB het commerciële aanspreekpunt voor BrandDeli in Nederland en SBS in Vlaanderen. Daarnaast is hij ook de contactpersoon voor organisaties als Spot, CIM en SKO. Schoorl komt ook in het managementteam.

Schoorl is nu ruim vier jaar in dienst bij DNB en was eerder director commercial controlling en business development manager. Eerder was hij RTV-director bij BrandConnection en TV-director bij Mindshare

Alco de Jong, Country Manager Discovery Networks Benelux: ‘Max heeft een grote bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en professionalisering van ons commercieel beleid. Daarnaast is hij ook een van de belangrijke steunpilaren geweest op wiens kennis van de markt de BrandDeli-case is gebouwd.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie