Tools om jouw communicatiedoelstellingen te realiseren

Gericht werken aan communicatie-ambities tijdens de CommunicatieBreak

Adformatie Events

Als communicatieprofessional anno 2018 heb je steeds meer verschillende tools tot je beschikking om je communicatiedoelstellingen te realiseren. Tijdens de CommunicatieBreak op 14 juni kom je erachter hoe je de meest uiteenlopende tools, werkwijzen en theorieën kunt toepassen in jouw organisatie.

Uit 9 workshops stel je een persoonlijk programma van 1, 2 of 3 rondes samen.

  • Tijdens de workshop Brand Storytelling van Storydiggers Ralph Poldervaart & Sander van Duijn nemen we een duik in de verhalenwereld. Je leert hoe verhalen werken, hoe andere organisaties storytelling inzetten in marketing en communicatie en bovenal: iedereen gaat naar huis met een recept voor z’n eigen verhaal.
  • Volgens Petra de Boer kunnen we met een flexibele houding veel beter inspelen op verandering. Haar workshop Agile Communicatie biedt de oplossing. Na deze workshop weet je wat agile communicatie is, waarom je het nodig hebt en wat ervoor nodig is om agile aan de slag te kunnen.
  • Confronteren kun je leren volgens Marco Doeser. In zijn gelijknamige workshop neemt hij je mee naar de basis van het vak: de intermenselijke communicatie. Want hoe communiceer jij eigenlijk als een confrontatie echt spannend wordt? Je krijgt antwoord op tal van vragen over confrontaties, weerstanden en conflicten, leert anders kijken naar relaties en krijgt tips hoe je ze kunt verbeteren.
  • Tijdens de workshop Creatief Schrijven van Karel Witteveen leer je los te komen van je vaste schrijfpatronen en eens over de muur bij de buren te kijken. Het doel? Korte, sterke teksten leren schrijven die beklijven.
  • Hoe maak je van een goed idee een onvergetelijk verhaal? Storyteller Theo Hendriks neemt je tijdens zijn workshop The Wow Starts Now mee in de do’s en don’ts bij het in de wereld zetten van een onvergetelijk veranderverhaal.
  • Gamification Guru Bart Hufen vertelt je tijdens zijn workshop alles over de inzet van gamification als verandermiddel. Je leert te begrijpen wat mensen motiveert en beïnvloed om hun gedrag te veranderen en hoe dat als basis dient voor een gamification concept.
  • Bas Douma geeft tijdens zijn workshop antwoord op de vraag: ‘Wat is circulair ondernemen en welke ‘marcom’-aanpak is daarbij doeltreffend? Hij beantwoordt de vraag aan de hand van cases van merken als Auping en Gispen.
  • Tijdens de interactieve workshop van Zillah van Venrooij ga je aan de slag met het ontwikkelen van innovatieve concepten. Je ervaart de stappen binnen het creatieve denkproces en leert hoe je van de beste ideeën een aansprekend concept kunt maken.
  • Maaike Nooitgedagt neemt je tijdens haar workshop mee in de zeven essentiële principes van Veranderen 3.0. Je leert hoe je aan de hand van deze principes duurzame (gedrags-)verandering van binnenuit op gang kunt brengen.

Ben jij er na het lezen van dit artikel meteen uit welke workshop je wilt volgen? Of wil je liever nog wat meer informatie over de inhoud van de verschillende workshops? Neem dan een kijkje op de website: www.communicatiebreak.nl. Abonnees van Adformatie ontvangen korting.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie