Bakkie Media S2E13: Sticky Stories

Hoe zorg je ervoor dat een verhaal de juiste snaar raakt van jouw doelgroep en dat je verhaal blijft plakken?

123RF

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

Verhalen die blijven plakken en die je door moet vertellen zijn toch fascinerend. Steeds vaker zijn die verhalen kort en 'snackable' en hebben ze maar vijf of zes woorden of slechts één emoji, waar dan wel vaak een heel verhaal achter zit.

Hoe zorg je ervoor dat een verhaal de juiste snaar raakt van jouw doelgroep? Lex Noteboom van de hitpodcast 'The Deca Tapes' deelt zijn geheimen voor een succesvol verhaal.

En zijn podcasts een hype of een blijvertje in het medialandschap? Recent onderzoek van MediaTest in samenwerking met audio agency Airborne toont aan dat het maken van een podcast als merk daadwerkelijk loont en zorgt voor een betere merkherkenning en merkvoorkeur. Jeroen de Bakker vertelt ons hier meer over. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie