Bakkie Media S2E17: Bingemarketing

Wil je een doorkijk- of luistereffect? Gebruik dan een spannende cliffhanger.

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

Contentmarketing op zijn Hollywoods, hoe werkt dat? Waar komt de term bingen eigenlijk vandaan? Wie heeft de cliffhanger bedacht? En waarom zijn we tegenwoordig zo verslaafd geraakt aan seriecontent op Netflix, Disney+ en Amazon Prime? Wat is bingemarketing en waarom zou elke marketeer dit moeten inzetten? Wat is het verschil tussen een doelgroep en jouw publiek?

Bij het aangaan van een langere relatie met jouw publiek (wie wil dat niet?) gaat het om een hogere frequentie van uitingen. En als je dan een doorkijk- of luistereffect wilt, gebruik dan een spannende cliffhanger. En wat kunnen marketeers leren van het Marvel Cinematic Universe?

In deze aflevering neemt Carlijn Postma, eigenaar van contentmarketingbureau The Post ons mee op onze eigen 'hero journey' en geeft ze haar geheimen prijs.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie