Bakkie Media S2E21: Overstappen of Swipen?

In deze aflevering alles over overstappen. We doen het allemaal, zoals naar een andere baan. En hoe merkentrouw zijn consumenten eigenlijk?

Shutterstock

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk - die bij Abovo Maxlead leiding gaan geven aan een nieuwe branded content unit - praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

Overstappen doen we allemaal. Of het nu gaat om de zorgverzekeraar, energieleverancier of voor een lange reis op het vliegveld we doen het dagelijks. In deze tijd stappen ook steeds meer mensen over naar een andere baan. Net als de mannen van Bakkie Media, die in 2022 aan de slag gaan bij Abovo Maxlead in Hoorn en Oegstgeest waar ze gaan samenwerken met vriend van de show van het eerste uur en gast-quoter Willem-Albert Bol.

Ook onze nieuwe quoter Niels Langereis, ceo van New Story deelt zijn verhaal over zijn meest recente overstap van WPP naar New Story en Waarom is marketinggoeroe Byron Sharp eigenlijk niet de 'koning van het overstappen'? En hoe merkentrouw zijn wij als consumenten eigenlijk?

Hier staat de aflevering

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie