Vier vragen aan Marjolijn Hoffmans, marketing manager Donald Duck

Donald Duck groeit in zowel print- als online bereik en de vrolijke eend zelf is dit jaar 85 jaar geworden.

Donald Duck

Genoeg te vieren!

De nieuwe online bereikcijfers vanuit NOBO zijn net gepresenteerd. Donald Duck is één van de merken die een stevige groei laat zien (In Q2 2019 een groei van +68% tov Q1 2019). Het gaat goed met Donald Duck; Op de print markt laat het merk een groei in zowel oplage als bereik zien (bron: NOM).  Ook het eigen e-commerce platform onderstreept de groei met een verdubbeling van de omzet in de maand juli.

Bovendien viert Donald Duck, de vrolijke eend zelf dit jaar zijn 85e verjaardag. En ter gelegenheid hiervan presenteren Donald Duck Weekblad en het Rijksmuseum de allereerste Donald Duck Kunstcollectie (te koop op Duckstadshop.nl, de Rijkmuseum shop en in vele winkels)

Kortom, genoeg te vieren. Tijd om Marjolijn Hoffmans, marketing manager Donald Duck, het hemd van het lijf te vragen.

Wil jij meeliften op het succes van Donald Duck?

Naast branded content samenwerking of advertenties is het nu ook mogelijk om de tutorials* te sponsoren. Klik hier voor meer informatie.


*tekenvideo’s waarbij de kijker leert om zelf karakters van Disney te tekenen. Marjolijn vertelt hierover in de video.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.