Bizz nadert De Zaak in DMS 2004

Ondernemersblad bizz groeit in gemiddeld bereik naar 12 procent en nadert daarmee koploper De Zaak, die zakt van 14,1 naar 12,8 procent. Dat blijkt uit de laatste meting van de Decision Making Survey 2004, waarvan vandaag de resultaten bekend zijn gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bizz stijgt in bereik voor de vierde keer op rij. Daarmee is de Elsevier-titel samen met Quote het enige blad onder de management- en ondernemersbladen dat een
stijging laat zien. Quote steeg met 0,4 procent naar 11 procent. Management Team dealt samen met Management Scope het hardst. Hoewel Management Team in de sectie managementbladen nog altijd koploper is, zakt het met 1,8 procent van 17,0 naar 15,2 procent. Quote is goed voor een tweede plaats in deze sectie. Management Scope zakt van 6,5 procent naar 5,8 procent en FEM Business sluit met een bereik van 2,9 procent de rij.

In de sectie ondernemersbladen daalt koploper De Zaak het meest in bereik: -1,3 procent. Ondernemen! laat ook een daling zien, zij het een lichte. Het blad van MKB Nederland zakt met 0,3 procent naar een bereik van 10,7 procent bereik. Bij de opiniebladen is Elsevier de grootste met een wekelijks bereik van 232.000 decision makers.

De Decision Makers Survey is een onderzoek onder 3.040 decision makers die werkzaam zijn in het Nederlandse bedrijfsleven en bij de overheid. De DMS en wordt uitgevoerd door Intomart GfK.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie