blowUP media vergroot digitaal netwerk The Collective in vier grote steden

Out-of-home exploitant sluit langdurige samenwerking met shopping center specialist Klépierre.

Out-of-home exploitant blowUP media heeft een exclusief contract voor de exploitatie van 22 'Super Motions' in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre getekend. Hiermee breidt blowUP media zijn digitale portfolio The Collective uit met digitale schermen in het onlangs gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht, Alexandrium Shopping Center en de Markthal in Rotterdam.

Het digitale netwerk van blowUP media komt hiermee op 27 premium grootformaat 'Super Motions' in Nederland, met de vier grote steden Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven. De winkelcentra waar de schermen zijn geplaatst, trekken jaarlijks 46 miljoen bezoekers, claimt blowUP media.

Ernst Vos, chief commercial officer blowUP media Group: 'De toevoeging van Hoog Catharijne, Alexandrium Shopping Center en Markthal aan The Collective is strategisch zeer belangrijk voor onze organische groei en ontwikkeling van het (digital) OOH-platform in de top steden van Nederland. Natuurlijk vinden we het spannend om te investeren in deze tijden, maar ons hele team is er klaar voor om samen met adverteerders en bureaus juist nu te bouwen aan (merk)vertrouwen en relevantie.'

Javier Cuellar, country managing director Nederland Klépierre, zegt dat digitalisering van de winkelcentra niet alleen vooruitstrevend is, maar ook 'een essentieel middel voor de toekomst van communicatie en retailtainment'.

Launching partners

Launching partners Unilever (Lipton), Omega, H&M, Budweiser en Nintendo zijn de eerste merken die adverteren op dit nieuwe netwerk. Harry Dekker, Media Director Unilever Benelux: “Hoewel sinds maart de wereld in alle opzichten kleiner lijkt te zijn geworden en merken aan zichtbaarheid in het straatbeeld hebben ingeleverd, zien wij ook dat consumenten meer dan ooit op zoek zijn naar verantwoorde keuzes en merken die zij kunnen vertrouwen. Met de lancering van Lipton Herbal Ice Tea hebben wij bewust gekozen voor The Collective van blowUP media om een krachtig brand statement voor deze innovatie te maken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie