Burger King reageert scherp op vraag of dove medewerker een 'marketingstunt' is

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

Burger King is goed bezig: zij pretenderen niet alleen iedereen een baan te gunnen, maar geven hier ook nog eens gehoor aan. Een Burger King in Bali heeft namelijk een doof iemand in dienst. Alleen op Twitter is er iemand die hier zo zijn bedenkingen bij heeft.

Lucas vraagt zich af of het niet een grote marketingtruc is, in plaats van een sympathiek beleid.

Velen trekken de uitspraak van Lucas dan weer in twijfel.

En Burger King komt met een helder en scherp antwoord.

Mensen waarderen de terugslag van Burger King.

Wijze woorden.

Lucas heeft nog steeds een kleine twijfel aan de keuze van Burger King.

Maar reageert na de tweet van Burger King toch positief.

Overigens, nog even leuk ter aanvulling: het boord op de gevel is ook heel fijn aangepast. Hier staan de letters ‘B’ en ‘K’ in gebarentaal.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie