Dentsu Aegis Network wint 2 AMMA’s met Microsoft en Tele2

Tijdens de AMMA award night op 17 mei, vielen de bureaus van Dentsu Aegis Network twee keer in de prijzen.

  • Media
  • 18 May 2018
  • Dentsu Aegis Network
AMMA, Tele2

Tele2 Super- Super-Super-Selfie
Digital performance bureau iProspect werd samen met The Story Lab bekroond met een AMMA voor de beste engagementstrategie met de campagne Super-Super-Super-Selfie van Tele2.

Deze case is ook genomineerd voor de Dutch Interactive Awards (zie onderstaand overzicht)

Microsoft Surface Book
Carat sleepte samen met The Story Lab en Isobar een AMMA binnen met Microsoft Surface Book – Turn passion into possible. Deze case is ook genomineerd voor de Dutch Interactive Awards (zie onderstaand overzicht)

Prijswinnend werk maak je natuurlijk niet alleen. Dank aan onze partners: INDIE, Code d'Azur, MEC, Storyboard, Dare Creative, Ganda, Second Degree.

Next up: SAN accenten en DIA’s
Op 31 mei worden zowel de SAN Accenten als de Dutch Interactive Awards bekend gemaakt. Dit zijn de genomineerde cases vanuit de verschillende DAN bureaus

Dutch Interactive Awards

Bureau

Campagne

Categorie

 Kraftwerk linked by Isobar

 Diageo - The Bar

 Nieuwe interfaces + Content

 Kraftwerk linked by Isobar

 Porsche 24

 Communities + Data

 ACHTUNG!

 Porsche - Into The Frame 

 Campaign + Activation

 iProspect

 Tele2 - snapchat

 Campaign + Activation

 iProspect           

 Tele 2 - kerstcampagne

 Campaign 

 Carat

 Microsoft surface book

 B2B

 

SAN Accenten

Bureau

Campagne

Categorie

 Isobar, iProspect

 GAMMA - werkhandschoen

 Retail

 ACHTUNG!        

 Porsche - Into The Frame 

 Durables 

 ACHTUNG!

 VW - Roboboy 

 Durables 

 Isobar, iProspect

 Karwei - Woonweken

 Retail

 iProspect

 Tele2 - ontketent volgende datarevolutie: HOE DAN?!

 360 graden

 iProspect           

 Tele2 – Super-Super-Super-Selfie

 Smart idea

 Vizeum 

 ASN - Zo maakt geld gelukkig

 360 graden

 Isobar

 Fanta - Eindbaas

 Fast moving

 Isobar, Vizeum

 Hertog Jan - De Bastaard van Hertog Jan

 Fast moving

 Carat                    

 Mora - Niet te geloven, zo uit de Oven             

 Fast moving

 Carat, Isobar, Iprospect  

 Opel - Betaal met Views

 Smart idea

 

iProspect en Carat zijn onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten.

Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

Advertentie