Dept in de race voor negen The Best Social Awards

Drie voor Chocomel, vier voor Bol.com en één voor creative Bruce de Kok.

  • Media
  • 8 May 2018
  • Dept Agency
Dept in de race voor negen The Best Social Awards

Dat zijn de nominaties die digital agency Dept heeft mogen ontvangen voor de vijfde editie van The Best Social Awards. De awards prijzen jaarlijks de creatiefste, grappigste en meest innovatieve social media content van Nederlandse bodem.

Uit het ingezonden werk werd de content voor Chocomel genomineerd in de categorie ‘Beste inhaker’, ‘Beste webcare’ en ‘Beste copywriting’. Chocomel werd geprezen om pakkende teksten, gewaagde webcare antwoorden en creatieve inhakers.

Het werk voor Bol.com werd genomineerd in dezelfde categorieën, maar wist in de categorie ‘Beste inhaker’ zowel een nominatie in de wacht te slepen voor content omtrent Temptation Island als voor een post rondom de Gay Pride. Daarnaast maakt de webwinkel ook kans op een award in de categorie ‘Beste merk’. Voor deze categorie zijn de stemmen van het publiek even doorslaggevend als die van de vakjury.


Daarnaast is content creative Bruce de Kok in de race voor een award in de ‘Beste talent’ categorie. De Kok, die zich in oktober 2017 bij Dept heeft aangesloten, is gekozen als genomineerde, nadat zijn posts voor onder andere bol.com, TUI en Univé waren ingezonden.

De Business Awards en de publieksprijzen hebben dit jaar hun eigen awardshow, op 06 juni en 07 juni respectievelijk. Beide shows vinden plaats in B. Amsterdam.

Wij zijn Dept - een internationale agency met meer dan 750 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com

Advertentie