Digital Brixx verder onder naam Abovo Media

Mediabureau wil grenzen tussen performance en branding, online en offline verbreken.

123RF

Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media,  gaat verder onder de naam van het moederbedrijf. De grenzen tussen performance en branding, online en offline moeten op deze wijze verder worden doorbroken, zegt Rein Vogel, directeur digital & trading.

'Digital Brixx hebben we twee jaar geleden als apart digitaal label gelanceerd. Het doel was digitale kennis centreren en een versnelling inzetten op alle disciplines van digitale media. Dit heeft zijn effect gehad. Digital Brixx heeft digital advertising bij Abovo Media op de kaart gezet, geprofessionaliseerd en geïntegreerd in de media-oplossingen voor de klanten. Nu is het tijd om deze kennis voort te zetten onder onze eigen naam.'

Er komt wel een nieuwe afdeling binnen het mediabureau: data&tech. Vogel: 'Dat team is volledig ingericht op het verzamelen van data en het vertalen hiervan naar bruikbare inzichten en technieken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie