DPG Media verkoopt Kek Mama

Uitgever richt zich in dat segment voortaan alleen op Ouders Van Nu.

DPG Media doet Kek Mama van de hand. Het (online) glossy magazine voor moeders komt in handen van Kompas Publishing en Familyblend. DPG Media ziet betere kansen voor de voortzetting van het merk bij een andere uitgever.

Wanja Allessie, directeur special interest media bij DPG Media verklaart dat de uitgever deze stap zet om focus aan te brengen in de merken en kanalen. 'Daarom kiezen we voor Ouders van Nu, waarmee we naast print ook fors inzetten op de digitalisering.'

Jannine Berkelaar, hoofdredacteur Kek Mama, verhuist met haar team mee naar de nieuwe uitgever. De overname is onder voorbehoud van advies van de ondernemingsraad.

Eerder dit jaar stootte DPG Media magazine Viva af, eveneens om focus aan te brengen, maar dan in het vrouwenportfolio. Flair is daarbij voortaan de titel die de groep jonge vrouwen optimaal (online) moet gaan bedienen. Het populaire Viva Forum bleef uiteindelijk wel bestaan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie