Gezamenlijke Euro-bijlage door regionale kranten

Veertig regionale dagbladen brengen op 22 november een gezamenlijke Euro-bijlage uit. De eenmalige oplage, die 2,1 miljoen exemplaren bedraagt, komt uit ter gelegenheid van de invoering van de euro op 1 januari.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Initiatiefnemer is de Nationale Regiopers (NRP), de verkooporganisatie voor regionale dagbladen. De inhoud van de bijlage komt tot stand door regionale redacties en de Gemeenschappelijke Persdienst (GPD). Aan de orde komen onder meer de geschiedenis van de euro, de afronding van de prijzen, het uiterlijk van het geld en de gevolgen van de invoering voor de consument.

Adverteerders krijgen de mogelijkheid gratis deel te nemen aan het Reclame Reactie Onderzoek. Hieruit kan de adverteerder de effectiviteit van zijn dagbladadvertentie opmaken. De NRP verwacht dat de krant 5,3 lezers bereikt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie