Heineken en Vrumona kiezen Dentsu Aegis Networks nieuwe mediabureau Red Star 

De samenwerking gaat per 1 januari 2019 in.

Heineken en Vrumona kiezen per 1 januari 2019 voor Dentsu Aegis Networks Red Star als mediabureau. De bureau-oriëntatie begon dit voorjaar in twaalf landen, waarbij elk land een
eigen keuze heeft gemaakt. Het werd al eerder duidelijk dat het zou gaan tussen Starcom (Publicis One) en Dentsu Aegis Network (DAN).

DAN heeft speciaal voor Heineken Dentsu Red Star opgericht.

Advertentie

Julius Minnaar, CEO van Dentsu Aegis Network Nederland: 'De dynamiek van de digitale economie vraagt om een nieuwe manier van werken en denken. Heineken en Vrumona hebben ervoor gekozen om gezamenlijk met ons deze uitdaging aan te gaan.'

In Nederland is Starcom nu nog het mediabureau voor Heineken/Vrumona.

Grote mediapitches

De Heineken review is één van de grote mediapitches van dit jaar in de Nederlandse markt. De pitches van VodafoneZiggo en Ahold Delhaize lopen momenteel nog.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie