Heineken 'lanceert' voetbalfans

Fly to the Secret Final is de naam van een initiatief van Heineken en zijn interactieve reclamebureau bureau Qi. Daarmee kan je als Heineken Human Cannonball naar een speciale vertoning van de Uefa Champions League finale.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op kan je jezelf lanceren als Human Cannonbal naar de Secret Final. Je hebt de mogelijkheid om je eigen gezicht met je webcam in video op te nemen en in je vlucht te integreren.

De meest originele deelnemers maken kans op een reis naar de Heineken Secret Final, op een geheime bestemming ergens in de wereld. Samen met andere Human Cannonballers van over de hele wereld wordt daar gekeken naar de live-uitzending van de finale van de Uefa Champions League Finale, die op dat moment in Athene wordt gespeeld.

Fly to the Secret Final verwijst naar het nieuwe internationale campagnethema van Heineken: Heineken and Uefa Champions League. Enjoyed together around the world. Qi produceerde de online campagne. Verantwoordelijk voor de korte commercials is The Red Brick Road uit Londen.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie