HEMA kondigt paaseitjes op een gevatte manier aan op Facebook

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

Het is vaste prik: of het nou om de pepernoten of de paaseitjes gaat; veel mensen vinden dat de winkels vaak te vroeg seizoensgebonden producten in de schappen hebben liggen. Maar HEMA was ze dit jaar op een slimme manier voor.

 

Advertentie
advertisement

Ze kwamen namelijk met deze scherpe inhaker.

En dat zorgt uiteraard voor ophef.

Ophef

Maar HEMA ziet het positieve er wel van in.

Gea

Maar niet iedereen vindt het erg dat ze er al zijn.

Wel blij

Er worden zelfs meer ideeën op tafel gegooid.

Hele jaar door

En daar ziet HEMA wel heil in.

HEMA

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steffi Posthumus. 

Reacties:

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie