Koffiedik Kijken 2019: de voorspellers zijn bekend

De sprekers voor Koffiedik Kijken 2019, dé nieuwjaarsbijeenkomst voor de marcom-branche van IAA en Adformatie, zijn bekend.

Het gaat om de volgende voorspellers: 

  • Jeroen Hubert, Chief Commercial Officer bij Accell Group
  • Cornelie Weller, CEO Publicis Groupe
  • Tim van der Wiel, oprichter GoSpooky
  • Hans Nijenhuis, hoofdredacteur Algemeen Dagblad

Koffiedik Kijken vindt op donderdag 10 januari 2019 plaats, in het KIT in Amsterdam. Tijdens dit jaarlijkse event trachten professionals uit marketing, media, creatie en communicatie de belangrijkste vaktrends voor 2019 te voorspellen.

Advertentie

Dit jaar is het thema: ‘Unbullshitting 2019’: het wordt tijd om de ballonnen van loze beloften en mooie verkooppraatjes door te prikken. Op zoek naar houvast in dynamische en onzekere tijden, keren we terug naar het ‘nieuwe normaal’: we kiezen alleen nog voor middelen die echt werken, en rekenen af met middelen die dat niet doen. In het vak moet het weer gaan over vakwerk.

Tijdens Koffiedik Kijken 2019 wordt ook het 'Gouden Koffiekopje' uitgereikt aan de beste voorspeller van 2018. Ook reikt Adformatie de onderscheiding 'Person of the Year' uit. 

Kaarten voor Koffiedik Kijken 2019 bestellen kan hier

Over de sprekers

Tim van der Wiel (1998) is oprichter van GoSpooky en Speaky, een social content bureau en een softwareplatform voor Voice technologie. In 2016 richtte hij GoSpooky op, een social content agency gericht op nieuwe media, dat inmiddels werkt voor (inter)nationale merken zoals KLM, HEMA en JBL. Speaky, opgericht in 2018, helpt merken met voice assistenten zoals Google Assistant en Amazon Alexa. In 2017 plaatste het Amerikaanse zakenblad Forbes Tim in hun jaarlijkse 30 Under 30 medialijst.

Hans Nijenhuis is hoofdredacteur van AD sinds mei 2016. Daarvoor was hij van stadsverslaggever tot directeur - en bijna alles daartussen in - bij NRC. AD was een krant, werd een krant met een website en lijkt bezig om een krant met een website en een digitale zender te worden. Omdat mediagebruik verandert, maar journalistiek moet blijven bestaan. 

Cornelie Weller is als CEO Publicis Groupe verantwoordelijk voor alle activiteiten van Publicis Groupe in Nederland. Eerder werkte ze onder meer bij TBWA, OMD, ABN Amro, Pon en Starcom. Hoe Weller uiteindelijk bij Publicis terecht kwam? ‘Iets van de mix van mijn kwaliteiten om te connecten, durven beslissen, teams bouwen vanuit individuele aandacht, coachend leiderschap en een constante focus op skip-the-bullshit?’ 

Jeroen Hubert is sinds maart 2018 Chief Commercial Officer bij fietsenfabrikant Accell Group. Eerder was hij onder meer marketing manager bij PepsiCo en later Wehhamp.nl. Vervolgens stapte hij over naar IKEA als CMO en ontwikkelde daar de herpositionering  ‘aandacht maakt alles mooier’. Daarna werd hij gevraagd voor een functie als Global Head of Marketing Communication. Bij Accell Group is hij verantwoordelijk is voor marketing, e-commerce, innovatie en technologie (R&D) en retail.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie