Lidl en de NS verklaren elkaar de liefde met merkwaardig webcare-onderonsje

Het meest opmerkelijke van bedrijven op social media, door The Best Social Media

Een NS-conducteur was lyrisch over een reiziger met haar nieuwe Lidl-sokken. De NS ziet zo'n product ook wel zitten en is aan het photoshoppen geslagen. Het levert een merkwaardig staaltje webcare op.

Bibi is wel te spreken over haar nieuwe sokken.

Dus Lidl komt met een suggestie voor de NS.

Maar de NS wil éigen sokken.

En dat zien fans ook wel zitten.

Lidl denkt graag mee…

De NS gaat zelfs een stapje verder.

Dit is wel een erg magere photoshop…

Maar de NS is nog steeds blij met de gloednieuwe vriendschap.

Ondanks de matige photoshop skills, is er toch iets moois opgebloeid.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie