Premium

Marcel Langedijk, Jan Heemskerk en Snippet Media beginnen Meneren.nl

Het online magazine is voor 'mannen met een leven' (30-50 jaar).

‘Alle mannen zijn hetzelfde en toch ook niet’. Onder dit motto introduceren Marcel Langedijk - bekend van zijn boek 'Gelukkig hebben we de foto’s nog' over de euthanasie van zijn broer Mark -.en Jan Heemskerk - jarenlang hoofdredacteur van Playboy en columnist en schrijver - volgende week meneren.nl (nog niet actief). Een online platform ‘voor mannen met een leven’.

Het is een site met 'een bonte collectie deskundige meneren (en mevrouwen), superrelevante meningen en het laatste nieuws voor de ultramoderne, mild liederlijke en toch duurzame lifestyle'. 

'Niet macho, wel stoer'
Langedijk: 'Op meneren.nl maken we mannen (30-50) wijzer. Over zichzelf, elkaar, vrouwen, lijf en gezondheid, stijl en succes, plus alles wat we verder leuk en lekker vinden. Een en ander met een dubbele dosis zelfspot en relativering. meneren.nl is niet macho, wel stoer. We hebben gevoelens en schamen ons daar maar een beetje voor. En bespreken alles zonder gêne.'

Heemskerk vult aan: 'Meneren.nl weet niet alles, maar kent wel – inderdaad – meneren die de blinde vlekken kunnen invullen. We omringen ons dan ook graag met zielsverwanten met kennis van zaken.'

Snippet Media - online uitgever van online titels Me-to-We, Mynd.nu, Saarmagazine en tishiergeenhotel.nl - voegt daarmee nu ook een mannentitel toe aan het portfolio.
Eigenaar Barbara van Erp: 'Langedijk en Heemskerk gaan grappige en herkenbare stukjes schrijven en video's maken over hoe het is om te leven als man anno 2017, en zo verder. Waarom seks goed voor je is, hoe je omgaat met moderne vrouwen, kunt afvallen op enkel havermelk, of ziek zijn zonder ruzie.'

'Gat in de markt'
Mannenmagazines, het zijn niet de makkelijkste titels in de uitgeefmarkt. Maar Van Erp heeft er vertrouwen in. Ze zegt dat Meneren.nl voor de adverteerders een gat in de markt is. 'We zijn nu al in gesprek met marketeers van allerlei relevante producten als bier, wijn, mode, groomingproducten, het genootschap vlees, consumentenelektronica, banken, auto’s, gereedschap, en natuurlijk condooms. We hebben vier keer eerder een titel gelanceerd, maar zijn niet eerder zo enthousiast ontvangen door de adverteerder.'

Advertentie
premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie