McDonald's zet jeugdhelden in voor nieuwe campagne

Nieuwe McDonald's commercial geeft 'I'm loving it'-campagne flinke draai.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De winst van McDonald’s is vorig jaar flink gekelderd door teruglopende verkopen in de Verenigde Staten, de economische malaise in Europa en het vleesschandaal in Azië. Vooral Amerikanen kiezen steeds vaak voor gezonde maaltijden van opkomende concurrenten.  

Oude liefde roest niet..
Met de nieuwe ‘Love is endless’ commercial en een dozijn oude jeugdhelden zoals pacman, roadrunner en mario bros wordt alles uit de kast gehaald om de liefde bij het oude publiek weer aan te wakkeren. Zal het genoeg zijn om het publiek massaal weer over de drempel te krijgen?

Bureau: Leo Burnett Chicago

Zie de video:

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie