
De retailer neemt een boekwinkel in het Atrium Medisch Centrum in Heerlen over. Het openen van winkels in ziekenhuizen en zorgcentra is een nieuwe stap in de multi-channel strategie van AKO. 'Naast luchthavens, stations en stadswinkels zullen ziekenhuiswinkels in toenemende mate een belangrijk kanaal voor AKO worden. We zijn met diverse partijen in gesprek en dit jaar zullen er zeker nog een aantal openingen volgen', zegt AKO-directeur Sjaak Mark.
AKO wil op een termijn van twee à drie jaar groeien naar 125 filialen. Naast het bekende AKO-assortiment, waarbinnen de productgroepen Lezen (boeken, kranten en tijdschriften) en Schrijven (wenskaarten, papier- en schrijfwaren) de belangrijkste zijn, zal het assortiment specifiek worden uitgebreid met cadeauartikelen en verzorgingsproducten.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWBron: Boekblad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee