Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn verrast volgers met creatieve variaties op favoriete producten

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
ah
ah

Door Marloes Gort

Iedereen heeft zo z'n favoriete producten in de supermarkt. Je zou er tijdens je boodschappenrondje zelfs met je ogen dicht op af kunnen lopen, weet exact te vertellen wat erin zit en hoeft nog nét geen tweede koelkast aan te schaffen om je voorraad in kwijt te kunnen.

Albert Heijn weet dit als geen ander en vraagt klanten om virtueel de liefde te verklaren aan hun favoriete eigenmerkproduct. Nederlanders laten hun creativiteit direct de vrije loop en krijgen daar van de supermarkt een net zo creatieve verrassing voor terug.


Albert Heijn is benieuwd naar de meest geliefde eigenmerkproducten en roept klanten op om helemaal los te gaan.

En dat hoeft de supermarkt geen twee keer te vragen.


De klanten hebben hun hart niet voor niets uitgestort, want ze worden door Albert Heijn verrast met creatieve prijzen.

Een van de winnaars laat direct van zich horen en deelt haar (tzat)zieke buit.

superleuk

Deze actie valt bij velen in de smaak.

leuk hoor, superleuk

Albert Heijn-klanten bieden zich dan ook massaal aan voor een tweede deel.

spatie fout

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in