Overslaan en naar de inhoud gaan

Argentijnse smartphone-commercial maakt van downloaden een ‘episch drama’

Het campagneconcept werd bedacht door reclamebureau Del Campo Saatchi Buenos Aires.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

personificeert in de slow-motion film een trage download. Zo wordt een grijze rugbyspeler achtervolgt door een horde rode rugbyspelers en wordt een grijze imker belaagd door een rode bijenzwerm.

De kleuren rood en grijs staan voor de afspeelbalk in YouTube, waar rood staat voor de afgespeelde tijd en grijs voor de downloadtijd. Uiteindelijk worden de grijze mannetjes ingehaald en opgeslokt door de rode plaag, maar die ergernis moet verleden tijd worden met de nieuwe smartphonereeks van BGH.

De commercial is te zien op de Argentijnse televisie en online.


Credits
Agency: Del Campo Saatchi Buenos Aires
Executive creative directors: Ariel Serkin, Juan Pablo Lufrano en Rafael Santamarina
Creative directors: Agustín Suarez en Sebastián Duccoli
Production agency: Primo
Director: Jonathan Gurvit
Post house: La Posta
Sound design: Not Deaf Sound
Music: Pendex Music
Editor: Alejo Hoijman

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in